BMW e30 M10 - Falowanie obrotów

Czyli wszystko o usterkach, naprawach, konserwacji oraz rozwiązaniach typu "Polak potrafi"

BMW e30 M10 - Falowanie obrotów

Nieprzeczytany postautor: herrmar » 02 sie 2015, 16:05

Witam Wszystkich,
Mam problem z falowanie obrotów w silniku M10 1,8 l gażnik Pierburg 2Be. Sterownik Jetronic.
Problem polega na tym, że samochód na zimno odpala bez problemu i chodzi coraz to bardziej nierówno i niespokojnie w miarę nagrzewania.

Gażnik Wyczyszczono
Sprawdzono komory pływakowe i pływaki
przewody podciśnienia wymieniono
filtr paliwowy i powietrza wymieniony.
Wyregulowano luzy zaworowe i kąt wyprzedzenia zapłonu.
wymieniono czujniki temperatury w okładzie wodnym i zawór termoregulacyjny podciśneinia na oryginalne produkcji BMW.
odma szczelna.
Kopułka i palec nowe, równiez nowe świece i kable.
przekażniki sprawne i szczelne siłowniki pneumatyczne w gażniku.
nastawnik przepustnicy działa.
Wstępny nastawnik przepustnicy - działa (otwiera gardziel ssania po włączeniu stacyjki)

Brakuje natomiast działania w celu wyłączenia ssania bo silnik po rozgrzaniu zalewa sie i pracuje niestabilnie i w końcu gaśnie, później nie dajje sie odpalic do pewnego schłodzenia. zaznaczam, że gaśnie przy temperaturze roboczej (bez przegrzania).

Proszę o porady co jeszcze można sprawdzić.
Samochód jest warty poświęcenia czasu i troche pieniędzy bo jest w bardzo dobrym stanie.
Zapraszam do albumu w celu zobaczenia zdjęć.

Prosze o porady.

Pozdrawiam
Marcin :D
herrmar
 
Posty: 1
Rejestracja: 27 mar 2012, 15:23

Wróć do Problemy techniczne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości